donderdag 9 januari 2014

Outgoing mail: Verjaardagspost en snails

Omdat ik heel zielig met griep thuis zit, en ik niet stil kan zitten no matter what, vond ik het wel een goede dag om te besteden aan achterstallige post en beloftes aan mensen om ze post te sturen. Na deze foto heb ik zelfs nog 1 gepost (en vergeten de enveloppe alleen te fotograferen. Wel de inhoud, maar dan weet diegene meteen dat het voor haar is hehe). Zodra de enveloppen aangekomen zijn zal ik ook eens inhoud van snailmails hier posten, zodat jullie eens een kijkje kunnen nemen in mijn enveloppen en hier eventuele inspiratie mee op kunnen doen.

2 opmerkingen:

  1. Leuke envelope heb je gemaakt! Het was voor de ontvangers een feestje in de brievenbus zijn wanneer ze je post ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik hoop dat ze er blij mee zijn ja! :) Voor mij was het in ieder geval een feest om te maken!

      Verwijderen