dinsdag 18 november 2014

Long time no see....

Het heeft even geduurd, maar ik ben er weer. Mijn laatste log is van juli en daar moet ik me eigenlijk wel om schamen he! De afgelopen maanden heb ik een writersblock/creativiteitsblock gehad, waardoor ik eigenlijk geen post meer heb gemaakt, maar ook geen andere creatieve dingen heb gedaan. Eigenlijk heel jammer. Ik heb het wel een aantal keer geprobeerd, maar ik raakte alleen maar gefrustreerd, dus heb ik besloten het even te laten voor wat het is. Gelukkig konden mijn penvriendinnen het goed begrijpen. De meeste snailmailers hebben het wel eens ervaren. Maar goed, zo typende merk ik dat het aanvoelt alsof ik niet weg ben geweest. Alsof ik mijn laatste logje vorige week schreef. Dus dat lijkt me iets goeds!
Om dit logje toch nog leuk af te sluiten toch nog deze foto. Voor mij als symbool, omdat dit weer mijn eerste post is! Maar er komt meer aan!

1 opmerking:

  1. Heel frustrerend als het creatieve even niet wilt lukken. Herkenbaar.
    Gelukkig dat het weer terug is :-)

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen