vrijdag 27 juni 2014

Nieuwe knutsel aanwinst

Vandaag ging ik per toeval (ahum..) naar de stad en kon het niet laten vanalles aan mijn vingers te laten plakken. Het liefst zo goedkoop mogelijk ook, want laten we eerlijk zijn, dat is de sport! Ik heb kunnen slagen bij de Wibra, V&D en uiteraard de Hema. Bij de Wibra is het altijd maar de vraag wat je tegen zult komen, ze hebben namelijk niet echt een vast assortiment wat knutselspullen betreft. Maar dat vind ik er dan weer leuk aan. Bij de V&D is momenteel uitverkoop op een deel van de schoolspullen, waardoor ik leuke dingen heb kunnen vinden voor een lage prijs. Daarnaast heeft de Hema momenteel een nieuw assortiment met schoolspullen. Om het nog leuker te maken hebben ze ook kortingsstickers (van 15% en 20%, nog geldig t/m zondag 29 juni), dus je kunt het jezelf zo goedkoop mogelijk maken. Dit is wat ik heb gekocht in de drie winkels:



Van de Wibra heb ik de kraft label stickers (10 vellen in een pakje voor 0,79 cent), de hartjes stickers (4 vellen in een pakje voor 1,00 euro), de 8 paars met witte stippen kaarten incl. enveloppen voor 0,50 cent (ook andere kleuren en printen) en de scrapbook kit vol stickers voor 1,49 euro (ook in andere kleuren).

Van de V&D heb ik de ontzettend leuke gele tape met de tekst handmade with love, ze waren ook in andere kleuren en printen (o.a. met strepen, stippen en appels) en deze zijn afgeprijsd van 2,50 voor 1,00 euro. Daarnaast heb ik de metallic stiften van Bruynzeel op de kop kunnen tikken voor 4,00 euro.

Bij de Hema heb ik onderhand de hele winkel leeggekocht zoals jullie zien. Ik heb 6 verschillende papieren zakjes, een doosje vol stickers, de transfer stickers (die je met een stokje op je papier moet wrijven), 6 vellen stickerpapier en 5 ponzen (3 kleine en 2 grote hoekponzen). Dat alles voor nog geen 10 euro (incl. korting van de hema kortingsstickers dan). Dat is leuk shoppen! :)



De ponzen zijn mijn favoriet, ik heb ze direct uitgeprobeerd. Ze zijn goed scherp, dus krijg je mooie uitgeponsde stukken. Leuk om kaarten mee te maken bijvoorbeeld.

Nou jullie merken vast dat ik heel enthousiast ben. Ik hoop dat ik jullie ook wat van mijn enthousiasme mee kan geven!

2 opmerkingen:

  1. Wat ben jij goed geslaagd met je inkopen. Daar worden vast weer hele leuke dingen mee gemaakt.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat per toeval shoppen ;-)
    En met al die spullen weer thuis komen en bekijken wat je ook al weer had. Voor mij is het dan altijd dubbel op winkelen. Allemaal ideeën door je hoofd laten gaan. Je hebt jezelf goed verwend zie ik wel. En inderdaad met zo goedkoop mogelijk is gewoon leuk.

    Veel plezier!
    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen